Spôsob objednania:
Objednávka telefonicky
Ak ste si vybrali alebo potrebujete poradiť s množstvom, či výberom volajte 0908 767 749, 0917 800 386
Pondelok až sobota od 7:00 ‐ 18:00
Nedeľa od 10:00 ‐ 15:00
Rozvoz objednávok - odchod z prevádzky o 8:00 ‐ 16:00 ( skôr ako pred 8:00 len po dohode)
Osobný odber od 7:00 do 20:00 ( skôr len po dohode )
Objednávky mailom
Každá doručená objednávka je potvrdená mailom. Ak nie je potvrdená do 24 hodín, objednávku si preverte telefonicky.
Ak objednávate skôr, ako do 24 hodín, objednávajte iba telefonicky alebo sms správou.
Žiadosti o vypracovanie cenovej ponuky zaslané v piatok, budú vybavené najskôr v pondelok.
Facebook slúži skôr na prezentáciu, nie na komunikáciu, preto prosíme písať na služobný mail.
Objednávka osobne:
V prevádzke la Cantine na Bratislavskej 8, Trnava 1. vo vašej firme 2. u vás doma 3. iné dohodnuté miesto, napr. kaviareň, kultúrny dom...
Kedy objednať:
Štandardná objednávka
Do 24 hodín pred dodaním tovaru iba telefonicky alebo sms správou.
Ideálne dva, tri dni vopred, ale aj dva týždne podľa množstva a druhu akcie.
Nečakaná rýchla objednávka ,,potrebujem dnes“
Pri nečakaných udalostiach nás kontaktujte od 7:00 IBA telefonicky. V tento deň objednávku uskutočníme len po dohode. Spravíme, čo bude v našich možnostiach.
Na plesy, firemné akcie, narodeniny a iné
Svadby, plesy, firemné akcie, narodeniny a iné Je vhodné rezervovať aj niekoľko mesiacov, týždňov vopred.
Kar - smútočné posedenie
V kultúrnom dome, v našej prevádzke, v rodinnom dome...
Volajte podľa potreby.
Objednávka a storno objednávky
Objednávka musí obsahovať
1. Meno, priezvisko a kontakt na objednávateľa (firmy fakturačné údaje)
2. Kontakt na preberajúcu osobu, ak je iná ako objednávateľ
3. Dátum, hodinu a adresu dodania
4. Pri prenájme inventáru treba predložiť OP, firmy pečiatku na dodacom liste pri preberaní
5. Firmy spôsob platby: a) hotovosť blok, b) faktúra na hotovosť blok, c) faktúra príkaz na úhradu
6. Súkromné osoby platba: a) hotovosť, b) kartou, c) stravným lístkom, d) prevodným príkazom
Storno objednávky
Každú objednávku považujeme za záväznú
V prípade neočakávaných okolnosí sa objednávka môže stornovať 24 hodín pred dohodnutýn termínom a hodinou dodania tovaru
Platobné podmienky
Záloha
Záloha za rezerváciu termínu v našej prevádzke 50 €, suma bude odpočítaná z výslednej sumy
Záloha za svadobný termín 200 €,suma bude odpočítaná z výslednej sumy
V prípade zrušenia akcie z akéhokoľvek a hlavne neseriózneho dôvodu, typu ,,zabudol som odhlásiť“ je záloha nevratná!!!
Výška zálohy
70% z celkovej sumy, ktorú treba uhradiť minimálne mesiac pred akciou ( svadby)
Ostatná záloha po dohode, podľa druhu a množstva objednávky
Doplatok
Pri preberaní tovaru ( firmy možnosť faktúry po dohode)
Pri prevode musí byť suma pripísaná na náš účet v deň dodania tovaru.
Spôsob platby
Hotovosť, kartou, stravným lístkom, prevodom, na faktúru.
Doprava
Miesto dodania, kontakt
Pri žiadosti o dovoz, treba uviesť presnú adresu a mobilný telefón
Nepredvídané náklady - platené parkovanie
Ak pri zabezpečovaní cateringu alebo pri vykladaní tovaru a zabezpečovaní služieb s tým spojených, bude nutné platiť na danom mieste parkovanie, náklady budú započítané klientovi k celkovej sume objednávky.
Obal a servírovanie
Na hliníkových táckach
Výrobky servírujeme na nevratných hliníkových táckach
Na bielom porceláne za polatok
Na požadanie zabezpečujeme servírovanie na prenajatých porcelánových misiach (cena 1EUR), započaný inventár sa vracia do 2 dní
Prenájom inventára a mobiliára
Zarezervovanie inventára
Z dôvodu množstevných kapacít, doporučujeme rezerváciu inventára a mobiláru s dostatočným predstihom
Garancia prenajatia inventára
Len pri záväznej objednávke a potvrdení voľných kapacít na požadovaný termín
Vrátenie inventáru
1. do 48 hodín (prípadne na základe dohody)
2. inventár môžete vrátiť neumytý, ale nepoškodený
3. poškodenie alebo stratenie invetnára je nutné uhradiť zaplatením škody alebo nahradením totožného typu